Saturday 29 October 2011

Perkara yang tak boleh dilupe

Kali ni nak story kat uols perkara2 yang memang aku tak boleh nak lupe sepanjang aku bernyawa kat dunia ni. Kalau nak di ikotkan, banyak la kan sebab sume benda yang aku buat dan terjadi kat aku ni di luar jangkaan dan jauh dari capaian otak manusia normal..ahakzzz.. =)



Banyak mana semut aku telan pun memang tak mampu nak lenyapkan perkara2 ni dari otak aku, Malah orang sekeliling aku pun kebarangkalian nak lupe pun susah,,hahaha



Perkara2 ni ofkos la my sweet moment and the bad thing happen kat aku..so, aku perlu senaraikan untuk kenangan aku sendiri dan tatapan kawan2 aku ntok remind balik benda ni kat memori korang



Perkara yang aku tak boleh lupa:

 Perkara tak best

1. pengalaman masuk bilik bedah
         ngeri kot sebab subjek pembedahan adalah aku..
2. eksiden
         eksiden kereta time bulan puase (tak leyh lupe sebab bukan salah aku)
         dilanggar tanpa sebab dan alasan yang kuat. so, raye tak best coz kereta
         masuk wad..heh!!
3. nampak makhluk dunia lain
        sebijik kawan aku,,tolong la lenyap dari otak aku..
4. Jatuh
        ni rutin aku setiap hari. tak sah kalu tak jatuh. so, susah nak lupe coz 
        tiap-tiap hari jatuh, Paling vouge jatuh longkang,,fine!!!!
        (Disahkan masyarakat setempat)
5. Tak dapat jadi lawyer
       Ayah tentang habis-habisan

Sweet moment

1. Dapat basikal roda empat
         paling best sebab time tu aku jeles giler dengan  cousin yang ade binatang ni
2. Dpat ofer masuk SMK Dato' Penggawa Barat
        Bajet vouge sebab sekolah tu sek kluster
3. Dapat wakil negeri ntok sukan paling aku minat
        Hoki dan Olahraga
4. Dapat 4.00 for my STPM
        Paling tak sangka menang anugerah Pelajar cemerlang STPM negeri Johor
        dapat 3 anugerah:
             - Anugerah akademik
             - Anugerah sukan
             - Anugerah keseluruhan 
     Bangga dapat gembirakan mak ayah time ni
5. Dapat offer further study di Universiti Gadjah Mada, Indonesia
          tapi ayah tak bagi,,tak nak berjauhan dengan aku le tue,,haha
 
Dan senarai ni bakal bertambah lah kan,,,5 tahun lagi aku update yang terbaru,, =)
sekian!!






2 comments:

Unknown said...

please benarkan aku bukukan sejarah hidup kau. pleaseeeeeee

Aja Isma said...

silakan nub,,, ^_^