Sunday 30 October 2011

tak tau nak letak tajuk ape

aku skang ni dekat sarawak. Bawak nama upm untuk Kenyalang Debate Open di Uitm Sarawak. Siyesly, aku sangat gigih lah nak wat yang terbaik untuk tournament ni. Walau aku tau persiapan aku tak berape nak cukup.


peringkat saringan dah habis, dan result sangat mengecewakan. Tak layak pun ke quater. Sedih. Sentap. Kecewa. Takut. Bengang. marah. entah lah, sebab aku rase penat kot. Tapi sesuai la dengan muka aku,layak ke aku nak menang kalu persiapan pun lahar je kan.



Senior2 pun anta la mesej kat aku dan teammate yang lain. 'Uols jangn la sedih' tenangkan diri segala bagai kan,,thankz pada dierorang yang sangat membantu. Tapi perasaan sedih aku memang tak boleh nak hilang lagi pada saat dan ketika ini.. heh!!!


so, muhasabah diri la kan. Cari kesilapan dan kekurangan diri sendiri. sekian!!

No comments: