Thursday 20 October 2011

Ketagih Agaknye...

Kegiatan aku mengedit gambar sejak akhir2 ni semakin menjadi-jadi pulak.


kadang-kadang makan pun sanggup aku tinggalkan semata-mate nak fokus kerjaya baru aku ni.


                                                                
                                                         aku suke gambar ni..

lagi2 bila kelas multimedia yang banyak kena ambik gambar,maka lg banyak la bekalan gambar aku nak 
edit,,syeronok,,gambar sesape je la pun aku edit..ha, yg terbaru ni gmbar senior aku bergraduat,,sebok je aku nak edit,,hahaha

                                                         
                                                                 gambar ni pun aku suke..


                                                   siyes gambar ni susah nak edit,coz kaler die terang
                                                      ( hahah,,aku pun baru belajar)

                                      
                                

Antara gambar-gambar yang aku berjaye edit,,cantik kan,(,kekdahnye puji diri sendiri),,xpela..k, sekian!!

2 comments:

Unknown said...

the art of editing : edit the picture without people realize it has been edited =)

Aja Isma said...

ala..baru belajak..tak pandiak lagiak..