Monday 19 December 2011

Website

website..
aku sekarang dah cipta website aku sendiri
ha,.nampak tak?
aku dah mula maju sikit dengan dunia multimedia pada saat dan ketika ini.huhu

Terima kasih kepada pensyarah aku
Dr. Normaliza
&
Cik Hidayati (tutor)
selaku tenaga pengajar yang banyak bantu aku 
untuk siapkan tugasan website ni..


RuangSastera..ni lah name website aku ni
website ni merupakan satu laman ilmu 
yang aku isi dengan maklumat2 tentang dunia sastera


siap2 yang minat dengan sastera
bolehlah singgah di website aku ni..

4 comments:

Unknown said...

ni kalu aku hantaq kispen boleh publish dak dalam site?

haha

Aja Isma said...

kispen tu ape nub??
haish,, terase segan pulak bertanye,,haha

Unknown said...

weebly ni site berbayaq ka? sebulan berapa?

Aja Isma said...

bayar?,,xde la..