Tuesday 8 November 2011

pilihan 2

.........antara tanggungjawab aku sebagai MTM Kolej dan komitmen aku sebagai pendebat Universiti............



Kalau sebelum ni aku pernah post pasal PILIHAN, malam ni aku betul2 berada dalam situasi ni..2 perkara dalam satu mase untuk minggu ni,,sebelum ni boleh je handle sebab tak berjalan serentak..tapi kali memang ujian buat aku...siyesly, aku susah sangat nak buat keputusan ni sebab dua2 penting dalam hidup aku.



Memang aku tak boleh buat keputusan on the spot. Pakse la macam mane pun....jadi bila aku dah pertimbangkan beberape perkara yang berkemungkinan segala bagai,, aku kena jugak pilih...kali ni aku pilih tanggungjawab aku sebagai MTM Kolej....



aku harap, aku tak menyesal dengan keputusan yang aku buat..mohon Allah permudahkan segalanya,,

3 comments:

Unknown said...

kami sentiasa support hang!

fathiah ibrahim said...

sabar lah.. tak semua benda kita nak akan dapat.. maybe,suatu hari nanti aja akan terpilih jd pendebat di parlimen sbg wakil rakyat.. itu baru lah tanggungjwp yg bnr2 perlu di tanggung..=)

Aja Isma said...

nub: siyes baru pasan komen2 hang kena spam,,haha
tengs sahabat

fathiah ibrahim: haha,,jauh sangat tu