Thursday 10 November 2011

DOA BUAT TEMAN



                         Beyla dan ak,teringat time die marah aku setiap kali aku excident.. =(


  Berita yang aku dapat malam semalam memang sangat mengejutkan..mane taknye, kawan sendiri excident..4 tulang rusuk patah, 3 tulang bahu patah dan 1 tulang di dada juge patah.



Menangis bila dapat berita ni.,,terkunci mulut tiba-tiba...




petang tadi dah melawat beyla, sedih tengok keaadan die,,tapi nasib baik ade nenek die yang kecoh tu,,hilang sikit rase sedih,,

aku tau die sakit sangat sebab aku yang excident langgar tiang kecik depan padang futsal pun dan meraung tak tentu pasal, apentah lagi yang langgar penghadang jalan simen tu kan,,,



Sekarang die dah dipindahkan ke Hospital Batu Pahat dari HKL..dekat sikit dengan family,,so, pas ni hidup akau akan sunyi la,,sebab dah tak de orang nak maki hamun aku yang suke hilang barang dan excident je.. =(
tetibe rase rindu nak kena maki...



Hope she'll be fine, and get well soon,..... doakan yang terbaik buat temanku ini..
Semoge ALLAH sentiase melindungi die dan beri kekuatan kepadanya,,,,AMIN...



< teringat kata-kata beyla time melawat die tadi,,siyes buat aku rase nak patahkan jugak kaki die,,>

..........."aja, tapi beyla patuhi had laju tau,,110 km/j...."  beyla, tu had laju ntok kereta, bukan motor......@&^%$#*^.....mahu kau tak melayang,,heh!!!!...............................

No comments: