Monday 21 November 2011

Special date 20112011

20.11.2011

Hepi bezday to ME
Hepi bezday to ME
Hepi bezday to AJA ISMAIL
Hepi bezday to ME... hehehhe

ha,ni la tarikh bezday aku,,bezday girl la aku skang ni
cantik plak tarikh bezday aku time ni..

tapi ape yang x brape nak best nye, time bezday aku ni la
aku busy dengan beberape perkara
skang ni aku berada di UMK, kelantan

wat pe la ku kat pantai timur ni kan??
ha, aku terpilih ntok wakil UPM ke pertandingan debat dunia
World Universities Peace Invitational Debate (WUPID)

Time bezday aku, aku tengah berjuang dalam debat
tengah stress dan sebagainye..

tapi, teammate aku ni sangat lah baik sumenye
(Mat, Badri dan Zahir)
yang masih ingat pada bezday aku ni..

so, dalam sebok2 ni masih lagi dapat hadiah,,,hehe
 hadiah pertama yang aku dapat..jeng jeng jeng..!!


roti hotdog pemberian dari mat seringgit (teammate)

roti ni tak seberape tapi dikira bermakne,,tengs pada kwan2 aku ni,,,kelakar pulak kan,,

hadiah kedua dapat hari ni..
ape plak kan..hehehe
hadiahnye bila team aku ni berjaya ke peringkat suku akhir.. =)
siyesly, memang jadi hadiah ntok bezday aku kali ni..


lastly, HEPY BEZDAY AJA ISMAIL..
semoge sentiase bersemangat,,
dan jangan kuat nanges lagi,,jangan  lupe barang2 awak..
jangan jatuh juge,, =)

3 comments:

Unknown said...

HB aja!!! luv u darla~

ira said...

happy birthday, kak aja.. (^,^)

Aja Isma said...

tengs uolls...