Tuesday 27 September 2011

Malang Tak Berbau

Walau dah 5 hari berlalu, baru sempat nak menulisnye kat sini..

Betul kata orang,kalau kita berhati-hati pun dekat jalan-raya tapi kalau orang lain yang bermasalah, tetap akan kena jugak..

awas viva putih itu yang main keluar je tak tengok kiri kanan,,akhirnye aku jugak la yang kena mengelak dari melanggar dan dilanggar..Habis motor pecah...

paling menyakitkan hati, boleh pulak kau berhenti kat tepi tu kejap je lepas tu kau pergi macam tu je. Kalau ye pun turun la tengok keadaan aku yang dah cedera tu.

tak pe, kat dunia kau lepas, kat akhirat nanti cari la kau aku nanti.

pergi pku, Dr. kate tak ada apa-apa. So, aku pun dengan tanpa serba-salahnye pergilah Melaka untuk pertandingan Debat Alam Sekitar selama 5 hari.

Nak dijadikan cerita, kaki yang tertindih motor tu makin bengkak dan jadi hitam. sakit jangan cerite la.memanag tak tahan,nasib baik ada ubat tahan sakit.

Roomate yang sama-sama terlibat pulak mesej bagitau yang kaki die retak, kena simen. terus takut kaki aku pun retak jugak,. tapi bengkak makin surut.hope tak ade apa-apa yang berlaku.

3 comments:

Efandi Yusop said...

Tak pe lepas ni lebih berhati-hati ye aja isma..tengok kiri kanan , mata kirikanan tu awaskan cikit untuk melihat...walaupun bukan salah kita tapi kita pun arus berhati-hati...:-) semoga cepat semboh....

La Mariposa (Nurul Huda Rahmat) said...

berhati2 ok aja...
sy stuju ngan pndangan efandi tue...

Aja Isma said...

iye,,,macam sesuai pulak istilah kiri kanan itu..