Thursday 15 September 2011

Coretan Pertama

Bonjour.. Je m'appelle Siti Hajar Ismail..
Ini merupakan coretan pertama dalam blog saya. Akhirnya,angan-angan untuk memiliki blog sendiri tercapai.Sebelum ni berangan je, tapi tak terlaksana sebab tak ada alasan yang kuat untuk memiliki blog sendiri. Jadi, saya berterima kasih kepada pensyarah saya Dr. Normaliza yang mewajibkan setiap pelajar yang menggambil kelas beliau untuk buat blog sendiri. Terus ada alasan yang kukuh kenapa saya perlu ada blog sendiri kan..^_^
 Terima kasih juga pada rakan saya Nor Syahirah Azman yang sudi la mengajar saya ni cara-cara nak cipta blog sendiri..=)..
 Permulaan ayat tu saje-saje tulis bahasa Perancis sebabnye dah lame tak menulis dalam bahasa tu,,takut terlupa bnyak nanti kalu tak diamalkan,,sia-sia je belajar 2 tahun,,heheehe,,walaupun tulis sebaris je..hahaha
 Setakat ni je la untuk yang pertama ni..yang lain akan menyusul kemudian...
Au Revoir...=)

No comments: